Skip to main content

Selamat Tahun Baru 2009

Salam semua.Salam Tahun baru 2009 especially to Zul and Farihah.
Thanks for visiting my blog.

Azam?xde azam baru yg pasti tahu nilebih mencabar dr tahun 2008.Tahun penentu masa depan.haha

Comments

Lavender Fariy said…
Selamat tahun baru gak utk ang....wish u all the best ...!!!!!!!!!
sdhouse said…
ala..bodek la tu
nak makan free kan?hehehe
Lavender Fariy said…
hahaha...ang ni...xcover line langsung....

Popular posts from this blog

Bercuti di KK Sabah (updated)

Salam... arghh..penat gile badan lepas 3 hari bercuti2 kat KK, Sabah. tapi mmg tak dinafikan la, kk mmg best. tmpt sgt cantik. kesimpulannya mmg best la. tp kami tak dpt nak p semua tmpt. masa tak cukup. tp takpe, kami akan pergi lagi 2nd trip ;-p Pasar Philipine .....mmg best. x sangka semeriah tu. tp sbb k itorg letih, sempat kejap je la jln2 kat situ. then balik bilik tidor....rehat sbb sok nak meneruskan pengembaraan seterusnya (pnt disebabkan flight dealy (air asia). huh!!!) kelihatan seorang pelancong cuba tawar-menawar dgn berbahasa takalog kat cni byk kraftangan manik,beg,mutiara dan keychain..ble tahan gak la pasar ikan masin yg menjual pelbagai jenis makanan berasaskan makanan laut..nak apa?sebut ja..kuda laut pun ada. masa ni kami cari anjing laut kering..sib baik abg tu kata 'haram'.. ble katakan pasar malam la Philippine market ni..murah n byk choice.. sedap?ble la ngan harga tu.. ada satu menu tu kami xsempat nak try..apentah namanya.makkasar ke madagascar..ntahla...

Jam Happy Bezday to Me

Salam to all. tersenyum meleret dipagi hari. semangat berkobar2 untuk bersiap ke tempat kerja. pelik? ajaib? tak pernah2 semangat macam ni. hehe. semangat sebab apa ye? semangat sbb bende kat bawah ni la. pemberian dari org yg tersayang :) jam menunjukkan tepat 10.10 malam :-D tanda kasih syg dr abg. so setiap 'saat' bersamanya ;-p peace!! *thanks so much syg* the 'Spring' @ Kuching, Sarawak

Alang2 terbakar..

Selamat tahun baru sekali lagi.. amacam sambutan?byk ke main bunga api? hahaha..aku pun sambut gak.actually aku sambut awal semalam dr org2 'biasa' aku xmain bunga api tapi terus main api..haha nama pun sambutan,of course la tahun 2008.alkisahnya kami serumah dikejutkan dgn satu kebakaran 'kecil' yg mencemaskan seluruh ahli rumah.hahaha.kejadian berlaku di pagi 31 Dis jam 0230. kuali yg panas telah terbakar.api telah menyambar minyak di dalam kuali tersebut.berkepul2 la asap berkeliaran dalam umah.sib baik si syam ada,aku ngan rizal dah lama kiok dia kelam kabut buat report..syam amik kuali tu taruk dalam toilet..then..apalagi,nama pun api,nak padam mestila guna air..tapi..lupa yg terbakar tu minyak..sekali simbah...wooooffffffff...!!!! api menyambar seluruh pelosok bilik air.sambil letupan besar kedengaran.api tu kena la tngan si syam sket.habis ilang bulu roma lengan dia..hahaha.sib baik la aku ngan rezal kat belakang. akibat letupan tu,apa lagi,berpercikanla semua mi...