Skip to main content

PD oh PD

Salam...

dua hari dah syg pergi PD. menjalani kursus yang diwajibkan untuk setiap anggota yg berkhidmat dibawah Jabatan Penerbangan Awam. huhuhu. tp tgk syg macam hepy je. yela. hotel pon cantik..Resort Tanjung Tuan, PD. siap ada balkoni & swimming pool lagi tau. mmg relax la pergi sana :-) eh, betul ke relax, tah2 kena buli.

sepanjang syg kat PD, Gen2 kesayanagn nya berada didalam jagaan dan pemerhatian ku. so untuk 2 minggu ni, aku akan ke pejabat dengan memandu Gen2 kesayangan nye. dont worry syg, Gen2 so far selamat. insyaAllah. cuma wiper tu je cam tak best skit. hahahahaha.

minggu depan 24 april 2009, syg balik sini. yahoooo. aku akan ambil syg nanti. tak sabarnyeee..

Comments

Rodiah Sabri said…
Lin & Din,

Spend your most wonderful time as much as u can bfr din going to Sarawak..

Lin,

Ko cuti la pjg skit....hehehe. Gi holiday tgther,again...
ct_linda said…
aku sekarang ni menghitung hari je :-( huhuhu.
henshin said…
sabau2 jer lah... huhuhu
zulkola said…
ct_linda
bilakah majlis tu?
ct_linda said…
zulkola, majlis apakah? (saje buat2 tak paham)

Popular posts from this blog

Bercuti di KK Sabah (updated)

Salam... arghh..penat gile badan lepas 3 hari bercuti2 kat KK, Sabah. tapi mmg tak dinafikan la, kk mmg best. tmpt sgt cantik. kesimpulannya mmg best la. tp kami tak dpt nak p semua tmpt. masa tak cukup. tp takpe, kami akan pergi lagi 2nd trip ;-p Pasar Philipine .....mmg best. x sangka semeriah tu. tp sbb k itorg letih, sempat kejap je la jln2 kat situ. then balik bilik tidor....rehat sbb sok nak meneruskan pengembaraan seterusnya (pnt disebabkan flight dealy (air asia). huh!!!) kelihatan seorang pelancong cuba tawar-menawar dgn berbahasa takalog kat cni byk kraftangan manik,beg,mutiara dan keychain..ble tahan gak la pasar ikan masin yg menjual pelbagai jenis makanan berasaskan makanan laut..nak apa?sebut ja..kuda laut pun ada. masa ni kami cari anjing laut kering..sib baik abg tu kata 'haram'.. ble katakan pasar malam la Philippine market ni..murah n byk choice.. sedap?ble la ngan harga tu.. ada satu menu tu kami xsempat nak try..apentah namanya.makkasar ke madagascar..ntahla...

Jam Happy Bezday to Me

Salam to all. tersenyum meleret dipagi hari. semangat berkobar2 untuk bersiap ke tempat kerja. pelik? ajaib? tak pernah2 semangat macam ni. hehe. semangat sebab apa ye? semangat sbb bende kat bawah ni la. pemberian dari org yg tersayang :) jam menunjukkan tepat 10.10 malam :-D tanda kasih syg dr abg. so setiap 'saat' bersamanya ;-p peace!! *thanks so much syg* the 'Spring' @ Kuching, Sarawak

Alang2 terbakar..

Selamat tahun baru sekali lagi.. amacam sambutan?byk ke main bunga api? hahaha..aku pun sambut gak.actually aku sambut awal semalam dr org2 'biasa' aku xmain bunga api tapi terus main api..haha nama pun sambutan,of course la tahun 2008.alkisahnya kami serumah dikejutkan dgn satu kebakaran 'kecil' yg mencemaskan seluruh ahli rumah.hahaha.kejadian berlaku di pagi 31 Dis jam 0230. kuali yg panas telah terbakar.api telah menyambar minyak di dalam kuali tersebut.berkepul2 la asap berkeliaran dalam umah.sib baik si syam ada,aku ngan rizal dah lama kiok dia kelam kabut buat report..syam amik kuali tu taruk dalam toilet..then..apalagi,nama pun api,nak padam mestila guna air..tapi..lupa yg terbakar tu minyak..sekali simbah...wooooffffffff...!!!! api menyambar seluruh pelosok bilik air.sambil letupan besar kedengaran.api tu kena la tngan si syam sket.habis ilang bulu roma lengan dia..hahaha.sib baik la aku ngan rezal kat belakang. akibat letupan tu,apa lagi,berpercikanla semua mi...