Skip to main content

-->> 090609 <<--

090609 = 9 June 2009

maknanya?

tarikh hr ni la..

macam biasa..hari ni gi keje lagi.walaupun namanya keje tapi tetap xkeje sbb ada ceramah lagi.
ceramah hr ni sambung yg semalam la pasal 'human factor'from mr.nagayaindran..the best 'indian' speaker so far..the others are suck!

of course la sepanjang hari ni mesti ada bad and good news nya.

BAD news?

1-sambil dok melayan mr.naga pg td aku dah rasa xsedap badan dah.kepala asyik sakit tp still ble focus.pas je morning break,aku dah rasa sakit tekak plak..then pas balik bank,aku meng'declare'kan diri aku sebagai demam&sakit tekak tahap 1

2-plan nak keluar malam ni nampaknya terpaksa di tangguhkan kerana risau keadaan akan lg teruk memandangkan cuaca yg xmenentu skrg ni..jerebu la,panas ya'amat la,ujan panas la..macam2 la xbetul skrg.so xble kuar lg.

3-mmg confirm dan sah lah aku g kuching.

4-aizad lak xdatg keje,so xble bincang sal umah sewa

5-moto aku xble speed..naik paling laju 80km/h ja..geram mcm nak baling kat runway bagi kapal langgar ja.

GOOD news?

1-syg msg gak semalam walaupun aku dah tertido..letih sgt2..i'm sorry..;)

2-aku dah setel kan semua urusan bank aku.aggrement dah sign,buku dah buat and kad pun dah ada..yg best nya aku dpt kebenaran g masa kelas..best la tu.skip jap.

3-sal g kuching tu, pemohonan claim diluluskan.so surat sudah jadi 'penempatan' ke kuching la.skrg cuma nak tggu HQ buat surat,briefing and confirm umah sewa ngan aizad.

4-cuma 3 atas shj.

xpela.at least xdela benda2 yg xbest sgt hr ni.
anyway din..congratulations..u're now 25 years old.
aim and plan for a better future!!

Comments

ct_linda said…
cantik tarikh tu..090609..sesuai buat tarikh nikah ni :-)
hapy bezday to you sayang. semoga panjang umur dan dimurahkan rezki.

kita celebrate bezday lambat skit pon takpe. jumaat mlm or sabtu pon boleh. sebelum syg pergi sarawak.

sedih...sbb syg kena pergi sarawak. takpe2, saya akan prepare untuk pindah ke sarawak selepas kahwin nanti :-)
ct_linda said…
cpt confirm dgn aizad..nnti telepas lak umah sewa tu...tp aizad nak kawen dah...

Popular posts from this blog

Bercuti di KK Sabah (updated)

Salam... arghh..penat gile badan lepas 3 hari bercuti2 kat KK, Sabah. tapi mmg tak dinafikan la, kk mmg best. tmpt sgt cantik. kesimpulannya mmg best la. tp kami tak dpt nak p semua tmpt. masa tak cukup. tp takpe, kami akan pergi lagi 2nd trip ;-p Pasar Philipine .....mmg best. x sangka semeriah tu. tp sbb k itorg letih, sempat kejap je la jln2 kat situ. then balik bilik tidor....rehat sbb sok nak meneruskan pengembaraan seterusnya (pnt disebabkan flight dealy (air asia). huh!!!) kelihatan seorang pelancong cuba tawar-menawar dgn berbahasa takalog kat cni byk kraftangan manik,beg,mutiara dan keychain..ble tahan gak la pasar ikan masin yg menjual pelbagai jenis makanan berasaskan makanan laut..nak apa?sebut ja..kuda laut pun ada. masa ni kami cari anjing laut kering..sib baik abg tu kata 'haram'.. ble katakan pasar malam la Philippine market ni..murah n byk choice.. sedap?ble la ngan harga tu.. ada satu menu tu kami xsempat nak try..apentah namanya.makkasar ke madagascar..ntahla...

Jam Happy Bezday to Me

Salam to all. tersenyum meleret dipagi hari. semangat berkobar2 untuk bersiap ke tempat kerja. pelik? ajaib? tak pernah2 semangat macam ni. hehe. semangat sebab apa ye? semangat sbb bende kat bawah ni la. pemberian dari org yg tersayang :) jam menunjukkan tepat 10.10 malam :-D tanda kasih syg dr abg. so setiap 'saat' bersamanya ;-p peace!! *thanks so much syg* the 'Spring' @ Kuching, Sarawak

Alang2 terbakar..

Selamat tahun baru sekali lagi.. amacam sambutan?byk ke main bunga api? hahaha..aku pun sambut gak.actually aku sambut awal semalam dr org2 'biasa' aku xmain bunga api tapi terus main api..haha nama pun sambutan,of course la tahun 2008.alkisahnya kami serumah dikejutkan dgn satu kebakaran 'kecil' yg mencemaskan seluruh ahli rumah.hahaha.kejadian berlaku di pagi 31 Dis jam 0230. kuali yg panas telah terbakar.api telah menyambar minyak di dalam kuali tersebut.berkepul2 la asap berkeliaran dalam umah.sib baik si syam ada,aku ngan rizal dah lama kiok dia kelam kabut buat report..syam amik kuali tu taruk dalam toilet..then..apalagi,nama pun api,nak padam mestila guna air..tapi..lupa yg terbakar tu minyak..sekali simbah...wooooffffffff...!!!! api menyambar seluruh pelosok bilik air.sambil letupan besar kedengaran.api tu kena la tngan si syam sket.habis ilang bulu roma lengan dia..hahaha.sib baik la aku ngan rezal kat belakang. akibat letupan tu,apa lagi,berpercikanla semua mi...