Skip to main content

sekalisekalamenjengukkeluarga


menanti kamen rider di rumah?mmg xdapatla.
aku pun xtau ada lg ke x kamen rider kat tv.
ultraman kosmos ada la.feverite mamat sorg atas ni ha.adei..
bgn pg je melangut depan tv tgk citer katun..
dr abg yg bergelar pengawas sekolah,kepada adik yg kuat merajuk,
sampai la kepada adik kepada adik yg 'happening' ni.
walaupun begitu,ia tetap di tonton bersama pak n mak menakan mereka.ahaks.

well,semua tu mmg xde kat sini la..kat tempat yg xmacam malaysia ni
mmg xdapat nak rasa suasana berada bersama keluarga
bersama mak ayh
bersama kakak n abg
bersama anak2 menakan
berjalan2 bersama keluarga?sekali sekala mmg besar maknanya

huhuhu..


Comments

sdhouse said…
balik ke kampung halaman..best2..
ct_linda said…
boleh sy tau kenapa ada ikan yg berenang2 diatas? hehe
sdhouse said…
tu la ikan yg kita pukat hari tu..ikan talapia..bela bg dia besar dulu nnt baru makan.
Lavender Fariy said…
nanti da besar ley wat business eksport import nih....haha:)
Unknown said…
wah din sudah tak kurus lagik! tahniah kepada cik isteri kerana pandai menggemukkan din nan sekeping ini hihihih =D

p/s: salam dari kawan lama
sdhouse said…
amboi dia..huhu
aku dulu diet la.maklumla org susah.
xmau susahkan mak bapak..huhu
Unknown said…
This comment has been removed by the author.
Unknown said…
alahai wat statement poyo jer..habaq je lah dulu tak lalu makan, tapi tidoq je banyak..

la nih dah ada soulmate, mesti la hati senang, tidoq kurang, badan kembang hihihi

aku dah follow hang tu,follow aku balek :D
Unknown said…
This comment has been removed by the author.
sdhouse said…
apsal byk lak comment2 delete ni?ko kutuk aku ek..hehe

Popular posts from this blog

Bercuti di KK Sabah (updated)

Salam... arghh..penat gile badan lepas 3 hari bercuti2 kat KK, Sabah. tapi mmg tak dinafikan la, kk mmg best. tmpt sgt cantik. kesimpulannya mmg best la. tp kami tak dpt nak p semua tmpt. masa tak cukup. tp takpe, kami akan pergi lagi 2nd trip ;-p Pasar Philipine .....mmg best. x sangka semeriah tu. tp sbb k itorg letih, sempat kejap je la jln2 kat situ. then balik bilik tidor....rehat sbb sok nak meneruskan pengembaraan seterusnya (pnt disebabkan flight dealy (air asia). huh!!!) kelihatan seorang pelancong cuba tawar-menawar dgn berbahasa takalog kat cni byk kraftangan manik,beg,mutiara dan keychain..ble tahan gak la pasar ikan masin yg menjual pelbagai jenis makanan berasaskan makanan laut..nak apa?sebut ja..kuda laut pun ada. masa ni kami cari anjing laut kering..sib baik abg tu kata 'haram'.. ble katakan pasar malam la Philippine market ni..murah n byk choice.. sedap?ble la ngan harga tu.. ada satu menu tu kami xsempat nak try..apentah namanya.makkasar ke madagascar..ntahla...

Jam Happy Bezday to Me

Salam to all. tersenyum meleret dipagi hari. semangat berkobar2 untuk bersiap ke tempat kerja. pelik? ajaib? tak pernah2 semangat macam ni. hehe. semangat sebab apa ye? semangat sbb bende kat bawah ni la. pemberian dari org yg tersayang :) jam menunjukkan tepat 10.10 malam :-D tanda kasih syg dr abg. so setiap 'saat' bersamanya ;-p peace!! *thanks so much syg* the 'Spring' @ Kuching, Sarawak

Alang2 terbakar..

Selamat tahun baru sekali lagi.. amacam sambutan?byk ke main bunga api? hahaha..aku pun sambut gak.actually aku sambut awal semalam dr org2 'biasa' aku xmain bunga api tapi terus main api..haha nama pun sambutan,of course la tahun 2008.alkisahnya kami serumah dikejutkan dgn satu kebakaran 'kecil' yg mencemaskan seluruh ahli rumah.hahaha.kejadian berlaku di pagi 31 Dis jam 0230. kuali yg panas telah terbakar.api telah menyambar minyak di dalam kuali tersebut.berkepul2 la asap berkeliaran dalam umah.sib baik si syam ada,aku ngan rizal dah lama kiok dia kelam kabut buat report..syam amik kuali tu taruk dalam toilet..then..apalagi,nama pun api,nak padam mestila guna air..tapi..lupa yg terbakar tu minyak..sekali simbah...wooooffffffff...!!!! api menyambar seluruh pelosok bilik air.sambil letupan besar kedengaran.api tu kena la tngan si syam sket.habis ilang bulu roma lengan dia..hahaha.sib baik la aku ngan rezal kat belakang. akibat letupan tu,apa lagi,berpercikanla semua mi...